Úplný výčet požadovaných dokumentů:
Formulář Žádosti o poskytnutí podpory – formulář Žádosti vygenerovaný informačním systémem Programu a opatřený vlastnoručním podpisem žadatele, respektive osoby oprávněné za něj jednat, případně zplnomocněné osoby určené na základě písemné plné moci. Předkládá se v originále nebo úředně ověřené kopii.
Odborný posudek – dle specifikace uvedené v kapitole č. 12. 11.1.2
Dokumenty předkládané jen žadateli, kteří naplní daná kritéria
Plná moc – pouze v případě, že žadatele zastupuje při vyřizování Žádosti třetí osoba.
Souhlasné prohlášení ostatních spoluvlastníků obytného domu přímo souvisejícího s předmětem podpory – pouze v případě, že je tento dům ve spoluvlastnictví více osob.
Dokumenty prokazující, že je stavba určená pro rodinnou rekreaci využívána k trvalému rodinnému bydlení – pouze v případě, že je dotčená nemovitost v katastru nemovitostí zapsána jako stavba pro rodinnou rekreaci. Samotná evidence místa trvalého pobytu na adrese předmětné nemovitosti není dostačující.
Dokumenty požadované k uzavření Smlouvy
Dokumenty předkládané všemi žadateli
Formulář „Doložení dokončení realizace a žádost o uvolnění finančních prostředků“ - opatřený vlastnoručním podpisem žadatele, respektive osoby oprávněné za něj jednat, případně 22/27 zplnomocněné osoby určené na základě písemné plné moci. Předkládá se v originále nebo úředně ověřené kopii.
Faktury za realizaci podporovaných opatření a faktury za zhotovení odborného posudku nebo jeho části – faktury musí splňovat zákonné náležitosti, musí být vystaveny výhradně na jméno žadatele nebo jiného spoluvlastníka obytného domu, který přímo souvisí s předmětem Žádosti, a musí obsahovat jednoznačnou identifikaci opatření, ke kterému se vztahují.
Soupis provedených prací (nebo také položkový rozpočet či dodací list, případně smlouva o dílo) vystavený dodavatelem – přikládá se k jednotlivým fakturám nebo souhrnně a musí obsahovat zejména vyznačení způsobilých a nezpůsobilých výdajů, celkovou cenu a celkovou cenu včetně DPH.
Potvrzení o úhradě – pro bezhotovostní platby je dokladem o úhradě výpis z bankovního účtu (akceptován je i výpis pořízený z internetového bankovnictví), pro platby v hotovosti je dokladem o úhradě příjmový pokladní doklad. Jako potvrzení o úhradě lze využít také potvrzení o provedení platby vystavené dodavatelem.
Dokument prokazující vlastnictví bankovního účtu žadatele – jedná se o jakýkoliv dokument jednoznačně prokazující vlastnictví bankovního účtu uvedeného v žádosti.
Dokumenty předkládané jen žadateli, kteří naplní daná kritéria
Platné povolení k vypouštění odpadních vod do vod podzemních dle § 8 odst. 1 písm. c) vodního zákona vydané příslušným vodoprávním úřadem – pouze v případě aktivity 1.5.C, kdy je přečištěná odpadní voda využívána k zálivce.
Dokumenty prokazující dohodu mezi žadatelem a provozovatelem kanalizace na odvádění odpadní vody vzniklé ze srážkové či přečištěné odpadní vody do veřejné kanalizace (např. smlouva či dodatek smlouvy o odkanalizování dle zákona č. 274/2001 Sb., o vodovodech a kanalizacích, v platném znění nebo prohlášení provozovatele kanalizace, že změnu stávající smlouvy o odkanalizování v souvislosti s využitím srážkových vod ke splachování nepožaduje) – pouze v případě, že je srážková či přečištěná odpadní voda využívána a následně jako voda odpadní vypouštěna do veřejné kanalizace (typicky při využití srážkové vody na splachování toalet). 23/27
Souhlas provozovatele kanalizace se zaústěním bezpečnostního přepadu akumulační nádrže do kanalizace – pouze v případě zaústění bezpečnostního přepadu nádrže do kanalizace.
Dokumenty k veřejné podpoře – předkládají pouze žadatelé, na které se vztahují pravidla veřejné podpory. Předkládá se v originále nebo úředně ověřené kopii.